Njahaaja!

Mm inte sant nja.... Solen skiner till och från här med vissa regnskurar emellanåt.
I måndags efter att ha jobbat på HMC så träffade jag Nadia. Var jätte trevligt att åka ner till östrastranden och spela minigolf på japan och käka en bananasplit. Trodde inte att det skulle bli så fint väder på måndagen och trode till en början att det inte skulle bli någon minigolf men närmre mot eftermiddagen så sken vädret upp :D
Strålande väder och vindstilla! Efter golfen och glassen så drog vi ner på stranden och gick och gick. Vi gick nästan till slutet av strande och nästa gång så ska vi försöka gå hela vägen bort.
Var så knasig i magen så klarande inte av att gå hela vägen denna gången.
Var skit kul i alla fall:D Och tackar för det fina vädret som gjorde dagen ännu roligare:)

Tisdagen så var jag mest hemma och städade och tvättade. Fick jävlas lite med en av tvättmaskinerna som inte ville fungera ordentligt. Den stannade på ett program och fortsatte aldrig till ett annat så fick smått panik och trök på allt som gick på den. Trök in startklappen i några sekunder och började se hur visaren på maskinen började snurra. Yes, det funkade:D så ut med den dyngblöta tvätten och in i den som jag vet fungerar.
Vid 4 så åkte jag och Jens till hans jobbställe och hämtade en stege som han glömde och sen drog vi in till eurostop och till abrektsguld. Hämtade min ring:D Äntligen :D Passade som en smäck när jag provade den och var mer motstånd när jag skulle försöka att få av den, nu är mitt finger mer svullet så får inte av den nu, men den sitter betydligt bättre!
Mötte pappa, farfar och farmor på vägen hem så vi svängde in till mina föräldrar och tittade på hur långt de hade kommit med altanen. (de hade vara rivit den), såg väldigt kalt ut. Stannade tills de skulle äta.

Idag blir det fortsättning av städning. Ja jag vet det låter som att det har tagit lång tid men jag hade en konstig huvudvärk eller nått igår så orkade inte göra färdigt hela alltet. Har fortfarande den där konstiga huvudvärken idag med, men idag är den inte likadan som igår. Gör inte lika ont. Både igår och idag när jag böjer mig fram eller neråt så känner jag hur det trycker och dunkar. Vet inte vad det beror på:S

I morgon kommer mina föräldrar och systrar på besök:D Ska bli skoj att visa hur vår lilla krabat ser ut:P Han har då vuxit till sig sen sist:)

Nej måste ta och göra någon nytta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0