Upptagen!

Halloj alla bloggläsare! (De få som läser den).
Har varit en aningen upptagen och inte haft någon ork att skriva någon blogg sen sist.
Jobbar förfullt, varenda dag på HMC och trivs som fisken i vattnet med min arbetskamrat. Har varit stressande veckostarter, med körningar tätt inpå varandra lite överallt inne och långt utanför stan. Tycker om att vara ute och köra, men när det har varit så varmt som det har varit de två veckorna innan denna så tappade man musten att vara ute och köra och hämta grejer så pass så tätt mellan varandra, men nu är det mycket, mycket bättre. Svalare ute är det ju^^
Har varit på stranden flera gånger de två veckorna som det var så varmt och inte pallat göra något alls.
Var hemma hos mina föräldrar och fick ett egen gjort kort av mina sysrar. Ska sätta in en bild på det när kameran är laddad:) Super fint:P Fint skrivet med:) Lova you too systrarna mina<3
Var på Eurostop igår och gick in i den butiken som Duka fanns innan. Hittade ingenting som passade i min smak men Jens hittade två tjocktröjor för 100kr ihop. Skit bra ju!
Och idag så dog min bil igen!
Stannade innan jag kom till HMC, men fick igång den en kort stund igen.
Jens fick komma till stan senare på eftermiddagen och hjälpa mig. Stiften bytte vi och nya tändstiftssladdar, burken man kopplar sladdarna med och den grej som snurrar i den "burken". (Den som snurrar och gör så det blir gnista så att bilen startar).
Och skruvade bakom rekglaget där förgasaren sitter. Nu så funkar den mycket bra igen.
Har bara typ bytt det man kan snart^^ Nej, skämt och sido su kul är det inte:(

Blir själv i morgon med körningarna för arbetskamraten är ledig, men det ska nog gå fin fint ändå:)

Kommentarer
Postat av: tessan

allt bra med dig?

2009-07-22 @ 13:11:32
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: Sara

ooh tack sis :D nja går inte så bra har gjort bakgrunden och lite sånt men ska försöka lägga över några bilder till denna datorn från min gamla, som jag hade tänkt ha på den, försökte häromdagen men jag höll på att bli tokig av att den datorn är så seeeg >.< ska gö ett nytt försök snart :) Puss och kram lillasystern

2009-08-23 @ 11:41:53
URL: http://fotoiblodet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0