Funderingar!

Har funderingar på om jag ska använda denna blogg till mitt pysselgöra med de hemsidor som jag har, men vet inte än :/ Inte så roligt att göra en ny design till headern till den nya eller DE nya blogg/bloggarna som jag i så fall kommer att göra för detta endamål.

Fullt upp har jag nu i alla fall!
Fick inte tag på den människa som har en lägenhet som vi ska få se så vi båda klippte oss idag.
Sydde en ny sele till fåglarna, ingen dräkt alltså.
Ska sy en till sådan i en annan färg i morgon, fotografera dessa och lägga in på hemsidan.
Har även täckena att göra! Ny lock, och nya tyger ska testas.
Sen har jag ju tavlan som fortfarande är svart :S

Ska duscha nu och hoppa ner i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0