Letat efter färgkulörer!

Har varit till Beckers uppe på Rotorp i stan idag och letat efter färg som ska förgylla sovrummet i stugan!
Har hittat några styckna som jag skulle velat ha, men kan inte bestämma mig. Har grönt och rött (rosa, orange) som val av färg i rummet, men som sagt, jag kan inte bestämma mig:/ Kan heller inte sätta in färgerna på bloggen heller då det blir väldigt missvisande!
Därför delar jag med mig hur rummet ser ut där!







Tänkte färklara lie vad som ska göras med rummet med början på pil högst upp och sist den som är riktad ner på golvet.

Pilen uppåt: Vitfärg i stället för den gula färgen som både finns på vägarna nu.
Pilen på garderobsväggen: Samma bruna färg eller målas till samman mörkare nyans av den färg som ska väljas till den pil som riktas på den bruna väggen och de vägg som är till garderoben. Eventuellt en tapet på garderobsdörren kanske?
Pilen som är mot den gula väggen hade tänkts målas lite ljusare än den mellan garderoberna.
Golvpinen, ja där blir det en matta på istället för den förra heltäckningsmattan.

Ska bara välja färg som sagt var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0