Första svalan!

Denna vecka och de föregående veckorna har gått fort. Fattar inte att det kan gå så rasande snabbt, hänger inte med:S
Snart börjar sommarledigheterna och har fortfarande inte fått reda på hur det kommer att bli för mig i sommar. Vet inte hur många veckor jag får i sommar. Hoppas, hoppas på så många som möjligt.
Som sagt var, som andra inlägg som jag har skrivit, så är jag så sjukt glad över att jag har ett vikariejobb, skulle ha hatat att vara arbetslös och varit en soffliggare..
Soffliggare kan man vara när man kommer hem och bara vill slappna av efter en dags arbete.
Hoppas på en framtid som heltidsanställd och den dagen kommer väl någon dag, nån dag i livet i alla fall.

Letat efter lite färger till rummet i stugan, men ska fortfarande kolla ut vad jag vill ha för nyans av grön! Har ännu inte bestämt mig!

Första svalan idag!
Yes, äntligen är de på intåg in över Sverige. Älskar att höra deras skrik på både morgonar och kvällar. Det går bara inte att skälla ut dem. Älskar dessa fåglar!



Vampire diaries ikväll, om bara en halvtimme:D
Kommer vara lika sur igen sen när den slutar för denna vecka, är ju så nervvrakande att vilja veta vad som händer ju^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0