Äntligen en höjdpunkt!

Väntar fortfarande på att jens ska få sina pengar från A-kassan och är inne i 4veckan på rond 2 men totalt sett 7veckor utan pengar. Kanske, men bara kanske så dyker det eventuellt upp nästa vecka eller veckan där på. Hoppas innerligen att papprena är rätt och han får sina pengar snart.

Jag själv får däremot en lovlig och fin lön så denna gången kan jag stå för hela hyran och maten igen men med ett leende på läpparna! Kan stoppa undan den där 1000lappen som jag var tvungen att ta ifrån förra månaden och kan leva denna månaden utan att känna oro. Ska klippa mig och köpa ett nytt antivirus skydd till datorn så de är det som jag nu ska spendera för lite av pengarna. Kom ihåg... Dessa två är viktigt och nyttigt för både mig och jens!

Drömmen om en ny bil fortsätter och sparandet fortsätter och hoppas på det bästa. Hoppas det kommer ett guldläge om några månader. Kommer det så ska jag slå till för den rätta summan pengar och för den rätta ålder och skicket på bilen!

Har sålt ytterligare en fågel här hemma och nu är vi nere i 5st och ska ha som mål.... 4st kvar!

Veckorna som jag inte har kört så har jag fått komplimanger för det arbete jag har gjort.
Klandrar inte han som jag har kört med annars, han har med gett en komplimanger för mitt arbete, men känns lite extra och behövligt att få någon positiv energi från andra.
Världens roligste jobb kanske jag inte har haft 1,5 veckor (snart 2veckor), men jag uppskattar så innerligt att få jobba med allt, oavsett vad det är för arbetsuppgifter. Är nöjd, stolt och glad över att få jobba.

Längtar tills då allt kommer att lösa sig. Är tungt och en aningen jobbigt vissa dagar!

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Daaah? Såklart inte ^^ <3



/Sis

2010-02-28 @ 18:18:46
URL: http://fotoiblodet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0