Arlanda!

Sitter på arlanda nu och försöker slå död på tiden lite med internet igång!
Mamma, pappa och minsta syrran kom och sa hej då i Ängelholm. Hade faktiskt inte räknat med att de skulle ha varit där. Eller ja de var ju inte där först utan de kom efter att jag och jens hade kommit och suttit där ett tag!
Så ja, nu ska man som sagt slå kol på tiden!
Har redan druckit färskpressad apelsinjuice. mycket gott, blir en till på hemresan sen!
Kommer sent till Borlänge, hade velat ta ett tidigare tåg men det blir för dyrt tycker jag, även fast jag redan reser rellativt billigt just nu :) 1300kr totalt för resa upp och ner igen.
Ska kanske åka motorcykel, fiska, till moster och plocka svarta vinbär och lite annat.
Mormor och morfar ska i alla fall få sina kakor som jag gjorde i söndags. Kom dock på att det itne var så smart att ta med 1kg med kakor i en resväska som man dels ska ha plats med annat i och dessutom kanske dessa är mos när jag så småningom är färdig rest. Om inte annat så är de väl redan mosade när de lade in det incheckade bagaget i planet eller också på bandet där man hämtade väskorna.
De får väl annars sörpla i sig kakorna om de är helt mosade^^
Det ska faktist bli skönt att få ägna tid i de dala-landskap som man så länge har längtat till.
Semestervecka nr 2 here I come!
Ja... Man kommer då att sakna sin älskade där hemma. Önskar att han med var ledig så att vi båda kunde ha njutit av dalarna, men så blev det inte detta år.
Kanske bättre möjligheter till nästa år!

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0