Linedance hur gick den?

Dansen som vi dansade var den som jag la in som inlägg senast, den understa. Det gick väl bra på att träna på stegen till den dansen, men när musiken sattes igång i långsammare takt så blev allt skruvat.
Kändes som att jag inte kunde koncentrera mig på stegen utan tänkte på något annat eller nått. Tänkte faktiskt inte på någon ting! Jätte konstigt!
Huvudet var liksom helt tomt kändes det som och visste inte vad jag skulle göra:S
Har för mycket att tänka på och kunde inte slappna av...

Imorgon är kick-offen på eftermiddagen för HMC gänget, men det kommer tyvärr inte att bli av för mig. Har ingen festar glädje alls. Hade lust innan och tyckte det vore super att få vara med, men nej. Klarar inte det. Tuffa tider just nu.

Mailade bemanningsenheten för vikariepoolen inom kommunen och frågade dem om man var kvar då deras listor och tydligen är man det. Känns lite jobbigt att de inte har ringt (även om man inte bryr sig om det nu när man har jobb till och med v.43.) men ändå. Har tydligen för många vikarier inom barnomsorgen nu så, måste nog hitta mig en annan lösning om man inte får 2 el. 3 dagar i veckan på HMC.
Det jobbiga nu är att man är rätt beroende på att få in så mycket pengar som man har gjort hittills. Känns som att man kommer bli en fattigman sen om man inte alls får hela arbetsmånader:S

Lollo har lagt ett till ägg nu:D
Hon ligger och ruvar och ruvar på dem små äggen. Putte är inne där lite då och då och tittar:)
Känns som att det går bättre för dem än vad det gick för zeke och gurra:S

Var hem en sväng till pappa (han är ensam nu för alla är bortresta). Var där själv först och kelade med gullegrisarna:P Deras 3 kattungar. Så himla söta och goa:)

Ska prata med nadia i morgon med! Länge sedan nu och det visade sig att hon har hemlängtan:/ Stackarn:(
Har nog mycket att prata om imorgon.

Have it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0