Kiss me if you miss me!

Ja ni, då har en ny vecka börjat med nya tag, nya ideér och tankar.
Börjat jobba med Johan igen och känns toppen:) Hade riktigt skoj idag:P Snackade massa sh*t och pratade om helgen. Han blev nog lite sur när jag talade om att vi hade varit till det där stället där vi letade svamp jag, han, jens och therese. Hittade 1 liter till där j:P
Känns som att skogarna är urplockade, vilket känns en aningen trist:/ Bara när man har förvält svampen eller torkat det så är det ju inte alls samma mängd av den mängd man plockad kvar, men men så lär det väl vara.
Har förvält svamp till mamma och håller på att torkar svamp till mormor:)
Sen har man funderingar på att starta eget med något litet enkelt som en hobbygrej men vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Hade man haft mer kunskaper om photoshopen så hade man ju kunnat göra headers till blogg.se, men är nog mer lillsyrrans grej.
Sen har man ångest över att man inte har fått ordning på bilen än heller. Ska besiktas sista november och får inte ordning på bromsarna. Oket är så rostigt så vet inte om man överhuvudtaget kan lufta systemet genom att vrida på nipeln:S Får kanske ta och testa 5-56 om det hjälper...
Sen kommer jag inte att gå på kick-offen på HMC, för har ingen festarglöd just nu när allt inte är som det ska, vill att det ska bli bra någon gång..
Det blir flera fester framöver som man kan gå på nån gång framöver.

Nej, måste ner i tvättstugan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0