God morgon folket!

God morgon, god morgon!
Vaknade vid 8 idag med. Fattar det inte, på vardagarna är jag hur trött som helst när jag går upp halv 6 och tycker det sen är skönt att det blir helg och man får sova ut, men när det äntligen är helg så vaknar jag kl 7 tittar på klockan somnar om och sover en timme till och kl är 8. Kan bara inte somna om:/
Men men behöver tydligen ingen mer sömn än så.
Ringde fialoppan nyss, stackarn:S Väckte henne, hon verkar väldigt trött fast klockan är snart 10:S
Trodde hon hade gått upp.
Kollade med dem om hon och mini syster ville hänga med ut och plocka svamp med mig, fia ville men siss vet jag inte, hon sover än tror jag. Så får se hur många det är som vill hänga med ut.
Väntar på att Jens ska vakna någon gång bara:/
Sitter i vardagsrummet nu med birdisarna som sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0