Lillpipen

Dagen har gått rätt smidigt idag. Jobbat och stått i! Kört på förmiddagen och sen på eftermiddagen så gjorde jag pappersarbete och höll då på med något som kallas BMBer. Jätte roligt jobb är det då inte, rätt tröttsamt efter ett tag men gör det jag ska för att få en extra slant in på kontot^^
De andra hade APT när jag höll på med BMBerna!
Känner mig en aningen trött i ögona. Var det med i går och vet då inte varför de är som de är nu.

Ska tydligen bli underkylt väder i natt så får nog sticka lite tidigare i morgon och ta det gamla hållet in till Halmstad i stället för E6an. Vill inte halka igen!

Lollo och putte är ute ur buren och bråkar med de andra som sitter i sin stora bur. Lillfisen är pigg som attan:P Har fått längre pennor nu och den bara växer hela tiden:D Satte dit fotringen nu så den borde nog sitta kvar:)
Lillpipen på^^

Har funderingar om jag ska ställa mig och göra kanelbullar men vet inte om jag ska ta det i morgon i stället.
Hmm ja det återstår att se!

Blev ingen linedance igår, för hade ingen större lust efter att vi hade varit till ett ställe i slutet av dagen. Väldigt tragist måste jag säga:`(
Usch det var jobbigt i alla fall..


Kommentarer
Postat av: m'

håller med! man vill ju ha liiiite fett på kroppen :O kram

2009-10-16 @ 18:06:41
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0