Dansat idag!

Var faktiskt roligt att dansa idag även om jag inte fick till alla snurrar riktigt.
Svetten rann!

Kanske kan få tag på bromsok på en skot i närheten, men eftersom oken på glser inte är standader så kanske det är en liten chans att man hittar nått där.
Jens försökte få bort oket på vänster sida nu när jag har varit iväg och dansat men han kom inte åt så fick inte loss det, så det blir te ch köra dit bilen och jämföra helt enkelt.

Har bestämt mig att jag inte ska ställa av bilen ska låtas ta den sista veckans besiktinings tid eller nått så man kan dra ut på det lite men att man kämpar med att fixa det som behövs fixas. Annars säljs den till den händige och den som har tid med detta och har plats!
Trist ja! Velar hela tiden.... Such...

Tja det har inte hänt så mycket mer idag förutom att man har jobbat då. Vill inte att dessa veckor ska ta slut:`(
Blä för att vara arbetslös:(

Nåja ska ta och hoppa in i en varm dusch och sen ta och lägga mig, är rätt så slut nu efter dansen:)

Händer det nått kul i er vardag då?


Kommentarer
Postat av: tessan

hehe okeej =)

vad jobbar du med då?

kul att prata med dig idag =p

2009-10-08 @ 18:59:07
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0