100 frågor 100 svar

1. Ett namn jag lyssnar till: Mig själv
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min mage
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Har svårt att bestämma mig
4. Detta är jag rädd för: Vatten
5. Tre saker jag vill ha varje dag: sömn, jobb och mat
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Simma i mörkt vatten, sminka mig bra (låter bli det helt), hm vet ej?
7. Detta tycker jag om att göra: Rita, dansa och vara aktiv
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: sorg, hat, svek
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, omtänksam, händig, kan laga mat:P
12. Är jag kär just nu? JA
13. Jag vill gifta mig? Nån gång i framtiden så
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Hm svårt:S
15. Mina käraste ägodelar: Datorn, mobilen och kameran
16. Något jag vill ha i present: En ny mobil 
17. Detta har jag på mig just nu: Jeans (mörkblå) linne (svart) tröja (Blå) strumpor (svarta med vita prickar)
18. Favoritkläder: Jeans
19. Favoritdjur: Hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Gammal rock, pop
21. Favoritlåt just nu: Gillar det mesta så har ingen speciell
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Fysik(tråkigast) Bild/Musik (roligaste)
23. Stjärntecken: Skytt
24. En bok jag älskar: Förstå dina känslor, att läka sig innifrån
25. En film jag älskar: -
26. Tv-program jag gillar (älskar): Bonde söker fru
27. Favoritdoft: Rosor, nybakat
28. Detta äter jag gärna: makaroner och ostskinksås
29. Dricker helst: Mjölk
30. Favoritgodis: Djungelvrål
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Cypern
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: 172 cm
34. Jag tror på: inget :P
35. Jag spelar: på hästar (ibland)
36. Person(er) jag beundrar: mina systrar
37. Så här bor jag: I en 2a på landet
38. Antal döda krukväxter i hemmet? 2
39. Det här tänder mig: ett ljus^^
40. Det här gör mig avtänd: Släckt ljus
41. Favoritfärg: Svart och rött
42. Favoritcitat: love ya
43. En hemlighet jag vet: säger jag inte :P
44. Bästa present jag fått: En bil
45. Senast köpta skiva: Länge sen jag köpte en
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Denna frågan var väl där uppe? O.o
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Allt.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan flyga.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En panter eller en fågel
50. Vad lyssnar du på just nu? Hamrande från min jens som håller på med bilen och pippina som låter i vardagsrummet
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Bara lata mig, men har varit in till stan och köpt mig diverse bromsdelar
52. Var är du född? Dalarna,Avesta
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Photoshop^^
54. Vilken är din favoritrestaurang? Fridolfs i Halmstad eller casa mia i Malmö
55. När badade du i en pool senast? Förra veckan
57. Hur många barn vill du ha? 1 eller 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband och dragspelsmusik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej
60. Vad har du för TV-kanaler? Drygt 8 men rabblar inte upp alla
61. Har du åkt moped någon gång? Ee ja en gammal crescent 1149 har jag kört, åkt på jens moppe och på mammas.
62. Har du busringt någon gång? Ja!
63. Har du fått felparkeringsböter? Nopp
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG I LIVET!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? USA
66. Har du en egen trädgård? Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Elvis
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Shit vet ej. 
71. Favoritpizza? Athena eller va den heter på Leksands pizzeria! Mmmmh. Eller alla pizzor på amerikan take away i Falun. Finns inget gott här nere i Halmstad:(
72. Chips eller popcorn? Chips - OLW/Sourcream och popcorn:P
73. Vilken färg på läppstift använder du? genomskilnigt^^
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? VA! Näpp
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope :S
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsinjuice!
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Johan och Therese, Jens och jag på bowling
78. Favoritchoklad? Oboy
79. När röstade du senast? ?!
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Länge sen
81. Har du vunnit en prispokal/medalj någon gång? 1 st pokal på släkt skytte ^^
82. Är du bra på matlagning? Ja!
83. Klarar du att tanka själv? Jupp
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?Nej men arbetskläder
87. Vad var det senaste du handlade? Bildelar till golfen
88. Har du kräkts offentligt? Nej, men kunde ha lagt en spya i kön på G-kås! Som tur var så han jag fram i kön och betalade och sen in på toa.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? spela roll
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, men då ska ingen ha några sexuella känslor för varandra. Då går det liksom inte att vara vänner anser jag.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min farfar och innan det min syrra
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Normalt mkt.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Nån som ville köpa våra fåglar (blev inte av)
96. Vad har du i din väska? Använder inte väska, har bara en jobbväska!
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Borstar tänderna.. Aa då känner man sig fräch:P
98. Vad har du att vara tacksam för? Att ha vikariat jobb
99. Var hittade du den här listan? Syrran
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0