Fastärgad!

Är fastärgad igen med dessa fåglar! De som ringde i torsdags hörde aldrig av sig i fredags kväll som det var avtalat. Typiskt nog så ringde ju också en annan familj under fredag förmiddag och jag sa att det är en som ska komma och köpa dem i helgen, men icke.
Ringde dem som ringde oss i torsdags men de svarade och ringde inte tillbaka och sen så testade jag att ringa de som ringde i fredags, men ingen svarade och ingen ringde upp.
Så nu är det först till kvarn helt enkelt. Svara ja till alla att fåglarna finns kvar och ska de ha dem så får de komma på en gång! Är det någon mer som är intresserad så kommer de också ha möjlighet att komma på en gång. Måste bli av med de 3 som är till salu. Kan inte ha 9 st fåglar längre....

I och med detta så har jag och jens bara tagit det lugnt. Tittat på film, julmarknad med min familj, meckat golf och bakat. Skönt:)

Ska in till panduro någon dag och beställa hem ljusvekar och kanske nån form. Ska göra ljus av resterna från gamla ljus som jag har sparat:P Se hur det blir^^ Var sjukt länge sen jag gjorde det... Hmm... Måste ha varit på fritidstiden i 3an eller 4an.
Har ju gjort tvål med fast i 7an:P
Kul som bara den:D Älskar pyssel^^

Skar lite papper igår och vek kort, så ska pynta korten, men när vet jag inte. Kanske i morgon om jag hins med.

Någon dag denna vecka ska jag även köpa en julklapp med som ska bytas med någon av oss damer i släkten, alltså de som är över 20:P

Yepp!

Ska veckohandla i morgon efter jobbet och sen köra hemåt. 
Göra banankaka av de bananer vi har hemma med ska jag göra....
Sen jag icke veta!

Ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0