Badminton!

Japp då så har man kommit hem från badmintonen. Känns bra i kroppen men känner mig lite illamåeende:S Är väl för att man inte har varit så särskillt aktiv annars utöver linedancen.
Men kul var det och flera gånger blir det nog:)

Han som skulle ha ringt om fågeln har tyvärr inte ringt upp, känns lite surt nu när man vet att han var jätte intresserad och han sa själv tiden som han skulle ringa, men det är ju fredag och han kanske har blivit upptagen med något annat och glömt, inte vet jag....
Får väl se, trist i alla fall..

Nu ska jag duscha av mig svetten och bara sätta mig framför tv med en djup tallrik med yogurt och med blåbärs sylt i mumma mm kadddemumma;)

Kommentarer
Postat av: tessan

okej =) alltr bra? kraam

2009-11-06 @ 21:04:54
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: therese

det e fint fint =)

2009-11-07 @ 13:11:31
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tänk på att du är förkyld... Inte så bra att ta ut sig så då kanske...

2009-11-07 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0