Ledig dag!

Ingen som har ringt dag tråkigt nog:(
Men har ju 15 dagar hit och dit å det dyker väl säkert upp flera dagar med:)
Känns som att man har haft fullt upp med jobbandet ändå så jobblös är jag inte.
Så idag tar jag det bara det lugnt.
Kollade det sista ägget som kom i södags och det är med befruktat:) Det ägg som kom först av alla var inte alls befruktat så det tog vi bort igår.
Hade varit skit häftigt om ungarna kläcks och lever och blir självständiga sen, det hade verkligen varit en dröm:D

Var hem till mamma igår efter jobbet och höll på med deras fåglar. Minsta sis ville att vi skulle duscha Gry men jag började med att klippa deras klor. Ska se om Js och mina fåglar med behöver det! I alla fall toppa dem så de inte har så vassa spettsar. Tycker att de sliter bra på deras klor, har nämligen inte klippt dem på länge.
I alla fall så duschade jag alla mammas fåglar igår^^

Gurra, hon som häckar, hon lär nog tömt hela tarminnehållet nyss:S Det ligger en jätte hög nere på bur bottnen alldeles nedanför holken. Hon sitter och äter nu och zeke är inne och ligger på äggen:)
Han har äntligen fattat vinken^^

Igår på linedancen så var det repetion, själva den var ju super kul, men sen så fick vi en "bonusdans" som vi skulle lära oss. Var en aning ointresserad för att lära mig en ny dans igår:( Det gick bara inte även om den var superlätt:/
Stack 20 min innan med hon jag pratar med på linedancen. Kollade på hennes sprillans nya bil, ford fiesta:) Snygg som bara den. Hehe jösses ja! Jämför man med min bil till -81 så kan man då vara avis på henne, men lån har hon på sin bil. Å jag har en del utgifter på min bil om bilen pajar igen på något vis....
Ska ut idag och sätta dig nya bränsleslangar på den. Ska egentligen byta ut ett antal fler då men köpte inte nån i den storleken.
Se vad mer man ska göra bara!

I morgon ska jag jobba på HMC och efter jobbet så ska jag iväg och köpa en present för 50års kalaset som äger rum på lördag.

Nej nu får jag ta och hitta på nått!

Haudi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0