Flyttat hemifrån!

Flyttade hemifrån för ett par dagar sedan nu:) Hade från början tagit och tänkt flytta lite lådor och lägga ner sakerna efterhand, men så blev det inte. Mamma packade ner allt i lådorna och sen på kvällen så kom frågan om jag ville ha allt hem skickat till min älskling. VA! Ja, gärna, sa jag. Men 11lådor och 2 kassar:S HJÄLP! Ska åka och köpa byråer på IKEA å vi vet vad vi vill ha för några:) 2st Svartbruna MALM byråer med grå/svarta glasskivor till båda:) Snyggt blir det nu:P Kommer nog att få plats med allt i dem å tror jag:)
Har lyckats jobba nästan hela denna månaden. 112 timmar är jag uppe i sen tror jag att det blev:P REKORD:D
Ska smita in på stadium å se om jag hittar nå täckbyxor. Är egentligen lite klent att då med långkalsonger å jeans ute när man ska vara ute med barnen i nästan en timme:S

Har känt mig halvtaskig hela veckan men tagit mig upp ur sängen ändå och stuckit iväg å jobbat. Behöver de timmarna och de pengarna som man får ut efter det jobb man har gjort. Är liksom bara att bita i å se framåt! Kan ju skaffa det jag vill efter det helt enkelt:)
Å ärligt talat så skulle det ha känts bättre om man hade införskaffat sig en annan bil. Jag litar på den, det är inte det som det är fel på utan känns tryggare med direkt insprutningsmotor. Gillar inte chockandet.
Den går ju som bara den bilen, men en 81.... Aja, det är en bra bil som första bil i alla fall. Kan ju inte köra för fort på E6 dock, men vad gör det. 120km/h är det ju där mellan en viss sträcka å jag kör runt 100-110km/h. Bilen låter en aningens ansträngd över det och den dånar som f*n. Folk som pratar med en i telefonen tror att man sitter på ett gammalt sjtåg:S
Strunt samma, ska fortgöra mina ärenden på stan å sen åka hemåt till min Sambo;)


Haudi!!!!HAJ!!!! 


Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Hehe.. Har kört i 150-155 km/h med min rodnar :P

Skulle vilja prata med dig i telefon när du maxar din bil xD

2009-02-03 @ 19:05:52
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0