Ensam hemma!

Nej, nu är jag inne i den djupa förkylningen, precis då som man känner att huvudet är jätte tungt och då när man känner att man har bomull i örona. Självlysande snor som man snyter ut och snörvlar i si:/
Trist trist trist, kan det bli tristare?
Lagom irriterande med tanke på att man försöker vara frisk från förkylning så gott det bara går, men nej.... Är man för länge borta från förskolorna så vet jag att jag kommer att få ta ytterligare en smäll av en dos med snor.


Sitter ensam hemma idag, inget jobb alls idag å ingen som har ringt. Trist men ändå lite skönt. Var så hes i morse så jag fick inte ens fram det jag ville säga:( Har dock inte pratat med någon men har pratat och jagat fåglarna:S
Den vita bara totalvägrade att sätta sig på fingret i morse, men jag lyckades allt till sist:P det tog väl en kvart för henne att fatta vad jag ville att hon och de andra skulle göra. 
Har nämligen satt dem på deras träd som jag och älsklingen fixade till innan vi fick hem dunisarna hit hem:) 
Happ nu fick de frispel med över något från tvn:( Den gulla krockade in i persienerna och fastnade där, men nu är hon loss. Hihi lyckades sätta henne på axeln med:P 





Tänkte ta och sätta in lite bilder till min dator men bilden frös sig så där irriternade igeå fick starta om den>(
Hatar när den gör så där, å fattar inte varför den gör så>(      
(Lånar Js dator för internet biten just nu).

Red med Js mamma ihelgen:P Denna gången gick det ännu bättre tycker jag. Klarade galoppen helt utmärkt, slappnade av mer och följde hästens rytm så gott det gick (till han råkade snubbla till). Hade en rejäl träningsverk efter ridandet bara men idag har det gått över:) Ska dit i helgen med, blir firning av Js brors födelsedag på lördagen och sen på söndagen blir det nog ridtur för mig och för J blir det åter tillfixning av toa grejen som han får fixa till hans föräldrar:/
Nej, ska ta och göra en banankaka av de bananer so inte ser så roliga ut. Är onödigt att slänga dem om man ändå kan göra något med dem:)

Alla här hemma viknar till er och säger/piper ha en god fortsatt vecka:)

Linedance i morgon:D Jiiihaaaaa:P

Kommentarer
Postat av: Annika

Gullepippisar... :)

2009-02-03 @ 20:16:38
Postat av: Tessan

Vilka söta fåglar =D

2009-02-06 @ 15:15:30
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vilka söta fåglar =D

2009-02-06 @ 15:16:08
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Saknar <3 Kulig egenbyggd trädsak :D <3333

2009-02-22 @ 18:15:56
URL: http://fotoiblodet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0