Sitter ensam idag med!

Jens har gått och lagt sig och jag ska väl med ta och dra mig till sängs.
HMC ringde idag och frågade om man kunde jobba idag på eftermiddagen, men sa att jag inte kunde. Hade redan planerat min dag från morgon till eftermiddag. Vill ju jobba och vill vara tillgänglig, men nu blev det så att jag hade planerat för hela dagen tillsammans med therese.
Therese har äntligen fått jobb och hon börjar den 11/1-10 är skit glad för hennes skull och hoppas på att jag någon gång kommer till den punten med!

Var till Tess i morse vid 8 och käkade frukost och pratade om det ena och det andra. Var ut med hundarna och sen vid 11 så drog vi in till stan. Badade i badhuset i 3,5 timmar. Där så blev det simning, bubbelbad, bastu och prat:)
Kanske ska träffas i morgon med, men det får vi se i morgon.

Beställde en skrivare idag med från netonnet och hoppas denna billiga skrivare är bra. Verkar då vara bra och ska den i princip bara användas till jobbsök så är det strunt samma om den är billig eller inte toppenbra.
Så får den tisdagen eller på ondagen nästa vecka.

Ska handla lite mat i morgon och handla nyårs efterrättens ingredienser. Ska göra egen vit chockladmousse och ska ha passionfrukt till för att bryta det söta till lite syrligt:P
Mmmmmm:P

Köpte lite nyårsfricka med på systemet^^

500kr godis ligger fortfarande kvar här hemma. Har lite ångest att man ska äta upp allt detta:S Men det hinns nog med det någon gång:)
Småäter man så:P Nej då, allvarligt talat så tänks det inte småätas godis, för kan lova att min mage blir sjukt dålig^^

Är lite orolig över vissa grejer som händer nu i januari och kanske februari, men försöker förtränga oron.
Är bara att kämpa på så som innan och se hur saker och ting blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0