God kväll!

Halloj ja allt gott folk som är uppe nu!

Min Jens kröp ner i sängen för drygt 1 timme sen och jag sitter fortfarande upp. Ska se vem som åker ut ur idol och se vilka två som stannar.
Kände mig as trött innan och somnade liggandes i jens knä innan, men nu är jag pigg som en nötkärna. Kan inte vara uppe för länge bara, ska iväg i morgon!

Fick kuponger från MAXI som vi nu har utnyttjat. Lättglögg för -10kr, julskinka -25kr,fläskytterfilé -25kr (var valfritt kött) och värmeljus för en 10a billigare. Köpte också lite annat smått och gott med för kvällen!

Har inte någon julkänsla alls faktiskt. Är så himla trist:(
Har köpt hyacinter så ska plantera dem någon gång under helgen.
Det enda juliga just nu vad jag känner är att sitta och slå in julklapparna, älskar det. Satt och gjorde ett rim på ett av paketen här om dagen:P Hehe se vem det är som får det, det får de om är med på det veta sen^^

Sitter än och tittar på tv och sitter i mörkret med levande ljus. Känns rätt skönt att få lite egen tid framför tvn. Oftast jens som väljer kanal, men hade hellre velat att ha satt uppe en stund till, men är man trött och har ont i ryggen så förtår jag.
Smorde in och masserade in en mirakelkräm mot det onda, men vet inte om det gjorde full effekt, men hjälpte gjorde den då lite.
Är en skit bra creme, är som linement (eller vad det heter:S), men mycket, mycket bättre och den är ännu bättre än de som man köper på apoteket för smärtor.

Har pratat lite med mormor och min L morfar i telefonen med. Prat om Golfen, julen, mitt jobb och mormors jobb.
Saknar er som bara den och min moster och hennes man!

Mmm... Ha det bra och ha en gö go helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0