Förevigt ung?

Jag har setat och tänkt i flera dagar nu och tänkt tagit och skivit en blogg om att vara förevigt ung.
Varför jag vill just ta och skriva om det är nog inte så konstigt!
De dagar som jag och han på HMC har varit ute och åkt och hämtat och lämnat hjälpmedel på äldredomshem så vill man bara inte hamna i den sitsen själv en dålig dag senare när man bli så pass så gammal.
Visst det är super att äldredomshem finns men de finns de ställen som är mindre bra och bättre, hur ska man kunna veta det?
Vi var till ett ställe i veckan och där så var det en tant som sa hjälp mig, hjälp mig, hjälp mig. Jag ville bara gå därifrån!Känner mig grym när jag skriver det, men det är inte mitt fel utan det är antingen personalens fel eller så är det något som inte riktigt stämmer hos tanten.
Jag vill liksom inte bli gammal!
Blir jag jätte gammal så vill jag inte att någon ska ta hand om min om jag fixar det mesta själv. Vill liksom vara så självgående som möjligt och pigg!
Men det kan man inte bestämma själv när det inträffar i så fall, men ja ni fattar nog. Ni känner väl säkert likadant med!

Blir en hemma dag idag med!
Ska pyssla om fåglarna lite tänkte jag. På tisdag, kanske ev. på måndag så kommer det första ägget av kläckas av de 3 st som finns i holken. Om allt nu stämmer! Håller tummarna, för det hade varit så kul att få små fågelungar:)
Små små sötnötar:P

Vet inte vad jag och J ska hitta på sen när han kommer hem. Ska fråga om vi kan sticka till Hallandsåsen och gå där upp i bokskogen:) Mysigt där uppe nu när det är vår och soligt och varmt:P

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Tack :) Du kan ju också samla :) Visst det kanske är lite svårt nu när du flyttat o allt men efter ett tag sparande kanske? :) Hur går det med minstingen? :D Växt nå?

2009-04-21 @ 19:27:25
URL: http://fotoiblodet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0