Ny dator!

Nu har jag mig en ny bärbardator:D Har väl haft den i lite över en vecka nu och är helnöjd med den:P
ASUS:P


ASUS

Ja, igår så var jag och jobbade på en förskola som jag inte har vickat på förän 1 år tillbaka.
Ingen kände igen mig är så fick hälsa på alla igen när vi var ute med barnen på gården.
Det var inte bara en utan fler, runt 5,6, som sa, "Jaha, jag som trodde att du var en ny mamma här som var och skolade in barnen".
Lägg av tänkte jag! Tyckte de verkligen att jag såg så gammal ut?:S
Nej, det gör jag inte och J tycker heller inte det.
Jätte märkligt var det i alla fall! Tyckte det var lite småkul när den första trodde det, men med resten:S NÄÄE vet dem vad:S
Skulle i alla fall inte kunna tänka mig som att bli mamma i bara 19,5års åldern:S
Jag vill liksom ta och få göra det jag vill gö först innan jag ens kommer på tanken om det.
Först och främst så vill jag ha ett fast jobb, flytta ihop med J och sen uppleva saker och ting och se om alltihop håller.
Jag har varit hos J som längst i 3 veckor och det kändes jätte bra, men jag skulle vilja flytta in hos honom och se hur det verkligen är. (Inget illa alls J, du har själv sagt det) Om det funkar att eller ej att bo tillsammans.
Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, men vet inte när det blir av någon gång:`(
Saknar sig som bara den på vardagarna, skulle kunna ta och smita iväg med bussen och dra hem till dig, men så enkelt är det inte när man inte alltid har tilgång till bil. Bussen tar det evigheter med, känns det som. 40min ju!:(
Aja:`(

@~>~>~Älskar dig jätte, jätte mycke;) ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Visst är det härligt med Vista? ;) :D

2008-09-18 @ 19:10:18
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0