Japp!

Trodde att mitt inlägg, som jag sist, att det blev publicerat men inte:( Så kommer idag:S
Aja! Kan ju bli så ibland!
Har velat att skriva om så mycke men det har aldig blivit av att sätta sig en halvtimme och ägnat sig åt att skiva en blogg om ämnet som har dygt upp i ens huvud. Har liksom känt att jag kan ägna dem minutrarna till något helt annat, men ändå har jag vänt mig mot datorn och tänkt "Ska jag skriva en blogg, eller inte?", men ändå har det inte blivit av...

Var upp till dalarna förra veckan, åkte upp på onsdagen och sov över hos moster i hennes lilla lägenhet på 24kvm. Färgade ögonfransarna då också på hennes salong:) blev mycket bättre, känns liksom som att det händer något i ansiktet. Sätter färg på det! Sminka mig å hålla på med sånt sk*t pallar jag inte med. Känns som att jag är allergisk mot maskara när jag har använt det (kliar i ögona) och blött å kletigt är det. Kanske inte har gjort på rätt sätt då men det blir ändå inte bra så har lagt ner med försöken. Köpte en maskara till 70års kalaset som jag var på å testade en sista gång, men la ut lite mer än 100kr i onödan på nått som verkligen inte alls funkade:S Ögonfransarna bara klippade ihop sig i "sjut" å asså fy..... Tog veck det på en gång! Har så många ögonfransar så det kanske är felet?
ORKA, bättre å färga bara för det:P Håller ju i 4-6 veckor^^.

Var till mina hemtrakter och hälsade på mammas kompis och hennes barn. Åt hemgjord pizza där och fika:) stannade väl i drygt 6 timmar där på torsdags eftermiddagen:)
På fredagen så drog det hem till mormor på eftermiddagen. Fördrev tiden på Lager 157 och tid inne i Falun med innan vi åkte till mormor:) 
Meckade lite med Golfen min på lördagen och rensade ut sånt som den förra ägare före morfar hade haft i bilen. Blyersättningsflaskor, gammal extraklädsel, skruvar, lampor å säkringar och annat.
Bokade besiktningstid till den med, den 19 november ska den in på förmiddagen:)
Så får se nu då!
På söndagen så åkte vi ner igen till våran stad!

Fixade försäkring på bilen i måndags och ska skicka in papprena för ägarebyte i morgon:P Så har jag det gjort, fast det om återstår det är ju att se om bilen går igenom eller inte:/ Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: therese

nästa gång när du kommer till dalarna så ska du besöka mig =)

2008-11-07 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0