Hey:D

Hehe therese då:P Ja det ska jag göra, det lovar jag, men om det bli när jag är eventuellt upp och hämtar bilen, det jag inte:S Har inte så mycket tid då tyvärr, å vore roligast att träffas bara du å jag, inget illa menat utan det är för att det var såååååå länge sen:`( Saknar dig med tess:(

Happ i dag ser det då ljusare ut..Till och med mer rosa helt klart:P Pratade lite med chefen på HMC om det finns eller kommer nån ledig plats där, men tyvärr så blir det troligen inget förän i februari då en av de anställda ute på förrådet tänker halvpensioera sig. Så skulle kanske få en halvtid där, men eftersom att landstinget också tänker ta och spara pengar å så, så vet man heller inte hur det blir. Hon lovade inget i alla fall just nu, så ja. Börjar man på högskolan sen så, får vi se vad som händer. Om jag fortsätter där eller om man hoppar av om man får möjlighet till den platsen som eventuellt kommer att finnas där sen.
Hon tycker i alla fall att jag är väldigt flitig i det jag gör på jobbet å är väldigt tacksam ändå att jag får de orden från henne och får vara vikarie där. Fick 3 dagar till med jobb där, varierande antal timmar... Och bara för några minuter sedan så ringde chefen att de ville ha mig på jobbet i morgon med:P Ska vara där 7 i morgon:S men det klarar jag nog;) Vad gör man inte?:P kollade på ams igår, inte ett enda jobb som man kan söka till:( Such, ska kolla idag med!

Försäkringspapprena har kommit nu i alla fall och väntar på ett brev för skatten på bilen med!
Sen den 19.... Ååå GUD vad jag LÄNGTAR:S Asså jag både vill och inte vill ha min bil, förlåt mig men jag känner mig liksom lite så där snål av mig, jag menar en bil är ju inte billigt att ha, men J*vligt bra att ha:P Förlåt mig igen :O :$ Vart bara tvungen;)

Hade tänkt att ta och ta ut lite grejer från mitt rum och ut i garaget idag! Mitt fiskespö som jag köpte i somras har stått i mitt rum sen jag köpte det. Visserligen har den haft en sväng om i älsklingens bil när vi har varit ute och fiskat med, men nu är det inget fiskeväder längre tycker jag. Skulle säkert få nått på kroken, men nej, nu ställer jag undan det och fiskedragslådan!
Lampan i fönstret som jag hade innan ska också ut för den har blivit ersatt med en stor genomskinlig julgranskula med belysning i (orkar inte sätta upp den närmre jul:S lika bra att få det gjort när man ändå har köpt den!).
Vad mer ska ut tro? Verkar som att det inte är något mer än det och en lerkruka dock, å en väska! Ska väl sätta mig och göra lite nytta till släkten och snygga till det riktigt ordentligt i mitt rum. Lyckas aldrig kunna göra det:( Är alltid småpryttell framme å en massa annat. Jag kan bara inte få det så där stilrent i mitt rum:S

Såg på designerna Simon och Thomas i går:S De målade familjens varadagsrum HELT i KNALLGULT. Fy asså:S Har själv gnallgula tapeter i mitt rum å gillar dem inte nå nu längre:S 
Förlåt mina föräldrar:$

@>~>~ Älskar och saknar redan dig min älskling;) ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: Therese

hoppas det :D:D

2008-11-12 @ 11:36:25
URL: http://tessan2008.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0