Här poppar det upp....?

Ja, det poppar upp bloggar just nu, men har en känsla av att det kommer att avta så småningom igen:(
Satt igår och ritade av två st som jag känner, kan inte tala om vilka, det är en present hade jag tänkt mig så jag håller tyst om det:P
Blev näsan färdig med en igår, men jag behöver justera lite ändå märkte jag idag när jag tittade på bilden igen. Satt i 1,5 timmar igår och ritade, suddade och höll på så nja, får se hur det blir i slutändan:P liknar lite i alla fall så får se om den andre personen med blir bra.

Sak till badhuset med pälsklingen i morgon:D Var länge sedan vi badade. Somras hos farmor och pappas moster var det nog sist vi badade. Fast det var ju förstås utomhus;)
Så ska ha lite kul där och sitta i bubbelpoolen:D ååå jag vill, jag vill, jag vill:D
Ska låna föräldrarnas bil under helgen, såååå härligt så:D Att kunna ta sig vart man vill, men mest av allt så vill jag ha ner min röda pärla:P Ska skicka in ägarbytes pappret i dag:D hihi, men det som fattas nu är då ett besked från besiktningen, se hur det går:S

Ska bädda rent sängen nu och sätta mig och rita lite mer sen ska jag nog åka till älsklingen:)

Ni får ha det en bra helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag undrar vem det kan vara :P

Saknar dig Lisa =)

2008-11-07 @ 13:39:34
Postat av: Therese

Undra vem det kan vara, jag håller på att funderar :P

Saknar dig =)

2008-11-07 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0