It´s a new day!

Ja, vaknade då strax före klockan ringde och ville bara ta och somna om, men jag kan ju så klart bara inte göra det tyvärr. Är man vikarie så lär man gå upp i tid tills någon ringer och sen snabbt i väg, men så blev det icke idag. Så vad ska man göra idag?
Ska antagligen ta och städa på mitt rum och sen ta och gå ut å lägga mig på gräsmattan och sola järnet. Vill inte ha den där bonnabrännan kvar! Hade en likadan fast mildare förra året och fick den precis innan studenten då vi hade en heldag ute på fotbollsplanen. Låg ute i solen sen med något över bonnabrännan, men det blev ingen skillnad. Tråkigt nog gick jag där sen i student tåget med ett halterneck linne och min boxerlinnebonnabränna syntes klart och tydligt. Baasch!
Kommer ju se rätt lustigt ut sen på resan^^
Ska även fixa två halternecklinnen som jag har och förkorta bandet runt nacken så jag kan hamed dem på resan utan att linnena halkar ner en bit. Sen så ska jag även fixa en bikini som J var med och valde. Så banden sunt bröstkorgen ska kortas av lite.
Sen då! Ja, ska söka ett jobb också!
Sen kvart över 5 så ska jag och familjen på en visning av en bostadsrätt :P


Å mina tre vårtor som jag behandlade igår gör ont än:`( Så hoppas verkligen att det funkar denna gången!

Nej, nu måste jag fixa lite:D


@~>~>~ Love you thissssssss mutch;D ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :D det gick bra ;D

2008-05-30 @ 17:02:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: riktigt gött ja ;D

2008-05-30 @ 19:07:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Emma

bostadsrätt? ska du flytta?

2008-06-01 @ 12:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0