Vår städning!

Jag är ledsen men jag hittat inte på dansen på youtube. Kommer inte ihåg vad den hette, trodde att den låg på hemsidan till clubben men det gjorde den inte:(
Aja, ska försöka minnas namnet nästa onsdag när vi ska ha rep.

Hihi kul att du kikar in sara B :P Mm jag vet, men ska sikta in mig till paketskjutningen (om ni är där) eller till sommaren så vi kan träffas:)

Ja, så som rubriken nämner det så hade jag tänkt att ha en vårstädning i mitt rum. Hehe låter sååååå prydligt att säga vårstädning, men det är precis en helt vanlig städning som jag ska göra bara. Kasta papper som jag har lagt på hög i lådorna, slänga tidningar som ligger och samlar damm, undan med cd-skivor som jag har röjt fram, kanske försöka flytta om lite på mina saker, vattna träden, damma, vädra, tvätta fönstret mitt. Ska se hur lång dit det kommer att ta denna gången att bli helt färdig med sin städning! Kommer då verkligen inte att bli färdig idag. Kommer ju jobba 11.30-17.00.

Buhuuu kommer att gå 5- i timmar så det kommer att bli 79,25 tim arbete. De behöver nämligen inte mig nu på morgonen och inte i morgon heller bara för att det är så få barn. Några är sjuka, några är lediga och några barn har vattenkoppor. Men men, det är inget att göra nått åt!

Smsade Naza igår:P Fick svar efter några timmar. Så ska prata md henne nu på kvällen. Antingen ringer hon eller så får jag göra det. Vill höra hur hon har haft det! Spännande ju, men sen så kanske det har varit sorgligt för henne.

Önskade just nu att jag var själv i huset så jag kunde poppa musik och städa utan att man stör systrarna. De har ju lov nu, så det går liksom inte att göra nått åt det. Undrar hur länge de sover?!

Vet inte om jag kommer att följa med och veckohandla eftersom att jag slutar 5 idag. Får se!

Nej, nu ska jag ner och äta frukost och lite så..

@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Ja, jag gillar också för det mesta att vara själv hemma då man kan sätta på bra musik osv..

2008-03-27 @ 11:57:19
URL: http://bowlingjocke.blogg.se
Postat av: bowlingjocke

Vår städning? Vems städning? :P

2008-03-27 @ 17:43:26
URL: http://bowlingjocke.blogg.se
Postat av: Mamman

http://www.youtube.com/watch?v=BUBIWYRlyMM

:)

2008-03-27 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0