Twinrix, kalas och egen dag för mig själv!!!

Ja, det verkar som att det blir en dag för mig själv idag. Ingen som har ringt nu på morgonen!:(
Telia numret har nu flyttats över till 3 kortet så nu har jag bara en mobil att bära runt på. Något som är dåligt med 3kortet är att det inte alltid har täckning överallt, så som i stugan. I helgen så fanns det i princip ingen täckning alls där, vilket det annars brukar vara där när jag har varit där med min 3mobil.

Åh! Nu 8.11 så fick jag ett sms utav dem av att numret har flyttats. Så kortet kanske inte har funkat som det ska förän nu? Aja, vad vet jag?!

Se hur min egen dag för mig själv blir!
Ska upp till sjukhuset och ta spruta kl. 4. Twinrixsprutan, den sista:P Så får se om jag tappar min arm:S Nej då, det gör jag inte;) Eller man vet ju aldrig!

Sen så runt kl. 19 så är det ett litet kalas för farmor här hemma. Hon och farfar kommer och då så ska vi äta tårta, smarrigt:P Se vad det blir för en:)

Such! -1,4 grader är det nu:( å det har tydligen haglat i natt. Ligger runda kulor på altantaket så!
Ska se vad jag ska hitta på nu! Kan inte göra så mycket för att mamma liggar fortfarande och sover. Så kan inte stöka runt hur som helst.
Ha det bra allesammans!

@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Du.. det haglade som bara FAAAAN i Västerås idag när jag var med lastbil.. alltså inte sådär att det "ramlar" hårt ner utan många små hagelkorn som flyger om du förstår vad jag menar.. :P

2008-03-19 @ 20:36:26
URL: http://bowlingjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0