Påskpyssel - en barnlek:)

Idag så har jag varit tillbaka till förskolan som jag har vickat på i lite mer än en vecka fast inte i sträck då!
Skulle komma så fort jag kunde, så jag stressade igenon morgonen, tog min jobbväska och begav mig till bussen.
De satt och åt fruksot när jag kom 8.30, så satt där och väntade en stund tills nått barn hade ätit färdigt så jag kunde ta och gå och tvätta deras händer, åtminstone hålla koll på dem!
Sen så lekte vi lite och därefter så var det dags att ha samling. Ropade upp namnen, pratade om vad vi skulle hitta på idag och sen så var det iprincip halva gruppen ut, och den andra halvan skulle blåsa och måla ägg.
Se jag var inne och hjälpte till nästan hela förmiddagen med att blåsa och måla ägg, även att sätta dit tråd, pärla och fjädrar.
Detta är min egna:P Var snyggare från början, i alla fall innan jag tog hem dem:/

image32

Hinner inte skriva så mycket mer just nu för ska hinna med annat innan jag ska med bussen till stan och upp till det jobb som jag eventuellt har blivit erbjuden, men vet inte riktigt om jag tar det! Är det flexibelt, då tar jag det. Får se annars vad jag gör och ber om att återkomma på tisdag nästa vecka, för kommer jag att jobba fullt ut som vikarie på dagarna så kommer jag inte att palla med att också ta och jobba på kvällarna till 9.
Får se vad de säger helt enkelt.
Sen tar jag bussen direkt efter till J;)
Ha en trevlig långhelg allesammans!

@~>~>~ Älskar dig och ses snart;D ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Ja det gör du nog rätt i att inte ta två jobb. Men det blir ju en hel del kosing ;)

Jag känner ju iaf att jag för det mesta har rätt mycket tid över på eftermiddagarna/kvällarna efter skolan. Under helgerna så har jag ju fullt upp med reklam och tidningar.. så.. nog får jag ihop det rätt bra ändå.

Vill bara att de ska ringa snart från SJ.. om jag har fått jobbet som handläggare eller inte.. :p. Det är ju en timanställning då.. fast de sa att det kan bli 40h/v ändå ibland, vilket är ju.. :D:D

2008-03-20 @ 14:27:24
URL: http://bowlingjocke.blogg.se
Postat av: bowlingjocke

.. men är nog lite tveksam om att få det.. jag är ju så pass ung och går fortfarande i skolan.. :(

2008-03-20 @ 14:27:50
URL: http://bowlingjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0