New day here I come!

Ja ni! Idag är det en ny dag igen. Har hostat en del igår kväll:( Vet inte vad det är som är på G. Nån förkylning igen, å det hoppas jag inte på att det är. Har redan varit förkyld tillräckligt många gånger i början av detta året, så snälla inte nässpray och näsdukar igen orkar inte med det sölet igen.
Hatar hatar hatar underjordiska finnar! Man kan ju liksom inte göra något åt dem och sen så är man där och pillar hela tiden även om man vet att man helst av allt inte ska ta och röra den. Den kom på söndagen:( På hakan som vanligt:`(
När man äntligen har lyckats bli rellativt finnfri så kommer de åter igen och denna gången en irriterande underjording. Hatar där de små poppar upp i ansiktet. Visserligen så har jag inte lika stort problem som jag hade under högstadiet och in på gymnasiet, så det är rätt gott att de är förre.
Aa nej, ska sluta prata om finnar (kanske poppar upp flera nu bara för det:P hehe nej då det tror jag inte).

Ska ner och äta frukost, bädda och dammsuga sen drar tåget till stan och ska handla det jag ska, sen åter hem igen och sen så blir det en pysselstund.
Satt och kollade deras katalog, men lä undan den igen. Man blir bara så besviken när butiken inte har de grejer som man vill ha så får kolla vad de har där i stället.
Åh ska mata birdisarna också:) får jag inte glömma!

Nej på med lite musik och göra det jag ska Lisa!


Mission completed!!!

Har varit nere på stan och flyttat mitt gamla nummer till mitt 3 kort, så det kommer att ta 5-10 dagar innan det är överfört. Den 19 så ska det ha varit överfört i alla fall, med tanke på vad det stod i smsen jag fick från dem!
Har även varit och köpt lite pyssel som jag har setat och hållt på med en stund nu på eftermiddagen. Har tagit en paus från det en stund. Fick ont i nacken av att sitta och luta mig över grejerna på golvet. (Har nämligen sett och gjort det på golvet, om ni nu inte förstod det!). Inte så smart att sitta och skriva på datorn heller, får ont ibland av det också. Men jag ska ändå ta och ge mig snart.
Köpte en rolig grej till pojkvännen min;) Hihi tyvärr så får du inte reda på det genom bloggen:P
Det får du reda på nästa helg:)

Måste ta och kila nu!

@~>~>~ Älskar dig massor;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0