Jobbat!!!

Har jobbat på mammas ställe från 8.45-13.00 trivs riktigt bra där:) Har trivits bra på andra ställen med förstås, men jag har ju inte kommit tillbaka till några av dem. Ska jobba där imorgon och på fredag med för en av de i den ordinarie personalen är sjuk, så jag hoppar in och tar mamms tider och hon hennes tider (hon som är sjuk).

Det blir ingen linedance för mig idag. Kan ta bussen om jag hade velat, men jag vet inte hur ofta bussarna går från busshållsplatsen igen senare på kvällen. Sen så känns det lite läskigt att stå där på tomma och ödsliga gator och vänta in bussen. Skulle ha kunnat ta mopeden, men får jag igång den hemma så kanske jag inte får igång den där borta. (Stått rätt länge utan att ha blivit använd. Förutom för någon vecka sen då men, då så körde vi inte mycket med den!). Hoppar det helt enkelt och tar hit J i stället:)
Lite konstigt är det nuförtiden. Innan när J hade moppen och när det var rätt nytt mellan oss så åkte J till mig flera gånger i veckan och träffade mig. Men nu när han har bil och jag har tillgång till bil (inte alltid då) så träffas vi bara på helgerna. Jag vet inte om han får ihop ekonomin om han tar och åker in lika många gånger som innan när han åkte moppe. Bil är verkligen inte gratis, defenitivt inte när man måste köpa dricka till den. Den slurpar ju i sig mer än vad en moppe gör, så jag förstår om det är det som hindrar!
Om du läser detta J så är det inte ditt fel att det har blivit så här! Jag kan med åka in till din "stad"(:P) för att träffa dig på vardagarna;)
Klockan är nu 4 och han har slutat, om det är som vanligt! Så nu sitter jag och väntar uppe på mitt rum och skriver här innen.
Har städat undan lite:P
Åh ihelgen när vi var in till stan och han köpte det han skulle ha och begav oss hem och när vi kom upp på mitt rum.... Åååå jag höll på att dö! (Hade inte städat så noga som jag hade velat innan jag åkte till honom) Å när jag kom på hur risigt, i mina ögon, att det var så ville jag bara ta de där filmerna och lämna rummet.
Men du han se det:S För du var ju enda in till bokhyllan i gluggen!
Aja, gjort är gjort, tänkte ju inte alls på det innan!
Tänker åka hem till dig någon gång utan förvarning:P Snäll som jag är så har jag förvarnat honom varenda gång innan. Men nån gång så ska jag vara lite smått elak och komma oväntat;) Men när vet du inte:-*
Hehe vill se hur stökigt han kan ha det innan jag kommer någon gång:P

Nej Jisses vad elak jag är^^,

Åh jag har en grej som jag vill ändra på när det gäller bloggen!
Skulle vilja ha en annan "skrivstil", nå häftiga bokstäver än de här bokstäverna som jag har skrivit med hela tiden, men det går inte att ändra på:( Men men!!

Ååååå vad tokig jag blir, känner att en huvudvärk är på G, eller rättare sagt den jar redan börjat. På vänster sidhalva:( Ska väl ta en tablett innan det blir värre.
Nej, måste vidare!:P

@~>~>~ Ses snart älskling;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0