JAG LEVER!!!!

Hoppar upp och ner, högt dessutom för nått härligare finns inte. Jag lever, jag lever, jag lever.... Tjohooooo:D
Du Jocke! Timlönen är jag så himla nöjd med:D 5kr mer än vad jag fick för vicket förra året:D
Hihi inte bara det att jag har fått högre lön (för jag har ju vetat om det sedan detta året började) utan ska jobba imorgon med på samma ställe, så det blev inte min sista dag idag:P
Fast sorgligt är det förstås att jag måste ta och ta över hennes tider för imorgon. Hon som jag ska vicka för ska nämligen på begravning:´(
Så vad blir timmarna då?
Tja! 8 timmar imorgon.
Å nått som gör att man känner att man lever ännu mer är att man börjar 6.30 och slutar 15.00. Tidig dag, men vad gör man inte:P
Hur många timmar har jag totalt räknat ut denna månaden då? Jo, 80,25:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0