Intervjun

Tyckte att det gick mycket bättre än den förra (första intervjun på ett annat ställe). Tror att jag har börjat bli mer självsäker och sen finns det ju dem i min omgivning som pushar en framåt, vilket jag är tacksam att få utav er:) Var ingan knasiga frågor denna gången i alla fall! Efter att ha svarat så fick jag skriva i mina person uppgifter (Herregud som jag skrev fult:S Mina fula kråkor, ville egentligen fråga henne om ett nytt papper, men det kan man ju inte göra:S önskade att min högerhand skakade istället!)... Aja, efter det så fick jag läsa upp det som stod längst ner på pappret i en ruta. Typ som det telefonförsäljare säger i början av ett telefonsamtal.
Aja, det gick bra och var inte ett dugg nervös förutom att mina händer sakade lite och att jag svettades som en gnu:S (pinsamt nog, men det syntes inte som tur var:P).

Denna gången höll jag ögonkontakt hela tiden:D vilket jag är rent sagt s*it glad att jag gjorde:) Gjorde ju inte det sist och tyckte själv att det var jobbigt att inte kunna hålla ögonkontakt. Var så himla nervös den gången för att jag inte viste hur en intervju skulle gå till när det gällde att eventuellt anställa någon!

Men jag ÖVERLEVDE:D

Så hemskt är det inte!


@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0