Förbaskatt!!!

Åh är så himla tät i näsan just nu och en slempropp har jag i halsen. Enligt mamma så hinner jag kanske inte återhämta mig efter varje förkylning. Med tanke på att jag först jobbar, fortsätter att jobba under förkylingen och när den är över så jobbar jag med (kanske inte dagen efter beroende på om jag har haft nått jobb då förstås). Jag vill ju inte tacka nej till de jobben jag får heller! Ska köpa Kan Jang idag (vet inte ens om det hjälper mot förkyling) om vi åker till hemköp förstås. Åker vi diekt till stugan och stannar i en lilla ica butiken så är jag rätt säker på att de inte har nått sånt där!

Ska försöka hosta upp det där sen när mamma har vaknat (hon sover än), men snyta mig nu.
Ha en trevlig helg allesammans....

@~>~>~ Älskar dig gössa mycket;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0