??

Vad är det för dag idag? Jo fredag trallala väckarklockan ringde 7.15 men gick inte upp förän klockan slog halv.
Ska ringa vid 8 och ändra tid för spruta, sen så ska jag bara ta och äta frukost, göra mig i ordning och sen dra till arbetsstället!
Ja just det ja! Varför skrev jag och frågade om vilken dag det var allra längst upp?
Jo, jag har blivit rätt dagvild på sista tiden. (Känns det som i alla fall). Igår hade jag tittat på fel dag och hade skrivit in fel tider för att få sin lön, men ska ändra det idag så det blir rätt. Hade nämligen kollat på fredagens tider, men kommit i rätt tid på morgonen, men skrivit fel sluttid. Knäpp och knasig jag är.
Idag blir det flingor, skivad bananer och mjölk till fruksot för mig:) Det är nått som jag gillar. Låter kanske äckligt med att ha bananer till mjölk och flingor, men jag tycker att det är smaskens:P
Måste börja att ta och göra mig i ordning!

Åå J är inne i stan och jobbar idag:P Ska fixa nått på en skola som de har varit på tidigare:)

Blir nog en utedag både nu på förmiddagen och på eftermiddagen på jobbet idag:) Så gött så så länge det inte blåser förstås!

Måste kila nu!

@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad jobbar J med?

2008-03-07 @ 12:34:51
URL: http://klorofyll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0