!!!

Vet inte riktigt vad jag var på för humör igår och skrev så där, men det är lite sanning i det! Kan liksom inte tala om allt vad som händer och sker.
Idag så har jag ringt och bokat en sak av tre. Måste vänta till 11 med en och den sista så måste jag vänta till kl 3 för att boka. Ett nöje så som att bowla ska jag boka kl 3, den andra kl 11 är något som få vet om och twinrix sprutan har jag bokat.
Ska dammsuga nu och sen så ska jag ner på stan, gå till Åhléns och leta efter bestik. Konstigt nog så har väldigt många av våra gafflar försvunnit. Så ska leta efter den "serien".
Ska kanske in på blomsterlandet när jag är påväg hem också, får se.
Ska äta lax och ris till lunch!

Sen när det är gjort så ska jag städa, städa och städa mitt rum!
Ska även ringa Naza ikväll å:)

Ska kanske spela lite spel sen å om jag hinner:P


Ett telefonsamtal till är avklarat, ätit lunch, dammsugit färdigt, diskat kastrullerna och matat dunisarna.

Har tagit en tablett för det onda som jag har i magen! Känns värre än förut, mensvärk alltså! Intressant va? så ni förstår vad jag menar om vaför jag har ont i magen min. Började igår kväll, tog en tablett och duschade (i varmare vatten än vad jag annars brukar duscha i) å efter det så var allt bra igen, men nu så tog jag en tablett vid 10 eller 11 och det känns lite bättre men jag känner att det gör ont ändå. Typ som att det är något som gnager inifrån en.
Har egentligen ingen större lust att dra mig in till centrum och kolla efter bestiken och köpa dem och även kolla efter nån bra bok på bokrean, men jag gör det ändå, för att ha nått att göra!
Stannar nog även vid eurostop och köper mig en blomma eller två. Älskar att pyssla om nått! Är det inte djur som jag gillar att pyssla om så är det blommor:)

För att vara tillbaka till det jag skrev igår så ska jag ta och skriva nått som är helt ointressant egentligen!
Ni vet ju att blommande blommor slutar att blomma rätt som det är och får de inte tillräckligt med ljus och näring så är det svårt för dem att komma tillbaka till den blommande banan så man slänger den och köper en ny likadan.
Jag har 4 blommande blommor i mitt rum, men ingen av de har blommor just nu. En är det väldigt sällan som man får se den blomma (har aldrig sett min blomma), sen har jag svärmorstungan och den har blommat en gång, men när jag får se den blomma igen vet jag inte. Å sen så har jag en till (vet inte namnet på den) men den blir jätte fin när den "blommar" (inga riktiga blommor, är nå färgade blad som kommer fram!). Å sen har jag min vita ........................ som blommade så fint men som nu bara har de gröna bladen kvar.
Undrar när de börjar blomma igen?!
Nu ska jag bara kolla igenom reklamen som kom nyss, sen ska jag iväg med bussen ner till stan!

@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0