ANSTÄLLNINGSINTERVJU

Wihoooo Concilia ringde idag:D Trodde det var ett vick! Sa mitt namn och hon sa sitt å sen sa jag hej. Tanken som jag fick var då:"hm vad segdragen hon var att säga nått om vicket". (De brukar säga sitt namn, vilket skolområde och sen snabbt in på var de behöver vick annars så det var lite underligt).
Sen fortsatte hon och sa att de hade fått min ansökan för ett tag sedan, men att de undrade om jag fortfarande var intresserad av tjänsten. "Va? Är det någon som vill att jag kommer på intervju?" tänker jag och svara henne att jag är intresserad.
Åh så nervös jag blev när jag la på sen:S
Ska på intervju imorgon kl 15:15 så får se vad som händer efter det!

JAG SKA PÅ ANSTÄLLNINGSINTERVJU!!!!!

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Vad kul :D. Jag var också på anställningsintevju för nån vecka sen (som handläggare på SJ.. vet inte om du vet att jag har sökt.. men nu så.. hehe). Vet inte än om jag har fått det eller inte. 5 st timanställningar (5 platser alltså) och ca 100 st sökte.. så.. får väl se hur det blir med det.. Det är ju iallafall värt att chansa. Kan ju vara en fördel att jag är ung.. och är kille.. ^^ (med kille menar jag att det är många tjejer som jobbar som telefonister o dyl).

2008-03-03 @ 16:50:21
Postat av: Emma

Vad är det för jobb som du har sökt?

2008-03-04 @ 11:50:11
URL: http://klorofyll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0