Such!!!

Känner mig rätt putt och trött just nu! Orkar inte göra ett dugg, fast jag egentligen har en hel del som jag borde ta och göra som jag ärligt talat helt har glömt bort, i alla fall en del av dem, vilket känns pest just nu:(
Men men vad ska man göra när man har hållt igång med barn som inte kan låta bli att springa runt, båka och skrika hela dagarna, i alla fall denna dagen och gårdagen. Oavsett vaf jag och de andra i personalen sa till barnen om att de skulle ta och lugna ner sig så struntade de i det totalt. Så barnen som tjafstade emot fick gå åt varsitt håll och ta och syssla med något annat... Vill helst inte prata om det egentligen, det var så drygt idag så... Ja, hoppas att det är lugnare i morgon i alla fall!

Under lunchrasten så ringde jag till mitt sommarjobb och hade egentligen tänkt att boka tid till ett slags besök, men ingen tid passade varken henne eller mig så vi tog alla frågor via telefonen och tiden för den måndagen jag började och även hur jag skulle få tag på min vägledare den måndagen då jag börjar.
Ringde även och bokade tid till en restaurang som jag och J ska gå och äta god mat på när vi firar vår 1årsdag.

Sen så så när jag slutade så var jag hemma en stund, åkte med mamma ner till Eurostop och blev avlämnad där å hon fortsatte ner till stan för att träffa sin vän. Gick i några affärer, provade lite kläder, vilket då var två plagg endast. Sen drog jag till busshållsplatsen... Jag hade ingen större lust med nå mer så:(

nej, nu ska jag göra lite annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0