Snart bär det iväg!!!

Var med Naza igår:P Hade det riktigt kul:) Satt och bara pratade i 3 timmar och spelade kort... Ja vi spelade kort! Var så himla länge sedan som vi satt och spelade. Vi två satt på rasterna på gymnasiet och spelade kort och på vissa lektioner med så satt vi med och gjorde det när vi var färdiga och inte hade nått annat vettigt för oss:)
Efter ett långt velande på vad vi skulle käka för mat så valde vi Asian take away nere vid sannarpsbadet. Var gott, men inte den friterade bananen som man fick:( Sirapen saknades så man käkade upp glassen i stället:P Fy så god den var:D
Se när hon och jag träffas igen sen nu efter att jag kommer tillbaka från Rhodos och ska ta och sommarjobba dagen därpå. Ska klämma in en tid på någon eftermiddag efter jobbet, då så:P

Ja, jag har för en gångsskull tagit och lagt i Brucans låtar på Itunes så nu är det bara att ta och sätta in kabeln i datorn och sätta in Ipoden och föra äver dem med så man kan lyssna på de låtarna:D
Särskillt My hometown den sätter jag först på när jag lyssnar på skivan i sterion, men varför vet jag inte. Tycker om den helt enkelt:)

Å mitt onda i magen min har äntligen slutat:P Spelar i princip ingen större roll om jag tar mig en värktablett mot det. Fortsätter ändå fast det känns ändå en aningen bättre, gör i alla fall inte lika ont.

Löningen idag då:D Weiiii, eller ja, ehm... Den är då inte stor denna löningen! men större än jag väntat mig vilket känns ännu göttare:P Ska spara undan dem pengarna i alla fall:)

På fredag så ska man träffa älklingen min:D Ska träffas innan vi i falmiljen flyger iväg till ett varmare land.
Min go älskling:) Älskar honom så himla mycket;)
Kommer att sakna dig:`( men vi håller kontakten ändå:)

Längtar så till den dagen han och jag kommer att ha semester tillsammans:/ Det är nog drygt 5 veckor kvar tills dess, men vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på då. En sak som vi har tänkt är i alla fall att ta och tälta och grilla men vart vi ska tälta vet jag inte, det visar sig:) Längtar gör jag i alla fall:)

Måste ge mig iväg nu! Ska städa och sen så ska jag iväg någonstans med systrarna S och mamman:)

@~>~>~ Älskar dig såååå himla mycket;) ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0