Rhodos!

Nu så sitter man på kvällen och softar nere på Rhodos, gött som bara den:P
Har mesta delen legat i skuggan just nu och badat en hel del i havet under dagen. Har liksom ingen anledning till att stressa fram den bränna som man brukar få när man är utomlands.
Fast jag hoppas minnsan att jag blir brunare än min älskling där hemma i Sverige;) Även om du sa att jag inte fick bli brunare:P Får se om det blir nån större skillnad än tidigare:P Ska inte ta och sitta för länge här vid datorn. Ska umgås med familjen å även farmor som kom bara så där utan att vi visste ordet om det. Resväskan hennes stod på hotellrummet när vi kom tillbaka till hotellrummet efter att ha kollat runt lite på hotellet:)
En glad överaskning som blev en lite chock minnsan:)

Ha det så bra så länge!

Ska ut snart igen i 30graders värme på kvällen:D
35 grader är det förresten i skuggan på dagarna:S Men gött är det när man bara ligger i skuggan å läser eller tittar utåt över havet:P

Ha det!

@~>~>~ Älskar dig jätte mycket älsklingen min;) ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Stannade du kvar där på Rhodos? Du har inte skrivit ännu att du har kommit tillbaka? :S Börjar bli orolig :P.. Du måste berätta sen hur det går med sommarjobbet, vad du får göra osv ^^ :)

2008-07-09 @ 11:17:33
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0