Länge sedan!

En gång för länge sedan så skrev Lisa blogg en gång om dagen eller la till nått nytt som hade hänt under den dagen, men nu? Nu, har jon inte gjort det på länge, men kommer hon att fortsätta skriva blogg varje dag eller kommer dat att fortsätta som det har gjort de senaste gångerna som hon har skrivit?
Tja, det återstår att se!

Ja, det var så länge sen jag satte mig och skrev blogg å jag  kan erkänna det!
Förra helgen som då bestod av 3 dagar i en helg har varit toppen:P En heldag på stranden på mellbystrand:P
Tog det första doppet med älsklingen på torsdag kväll när jag kom till honom, sen så på fredagen så ägnade vi hela dagen på stranden:) Hade köp oss en fresbee och två strand rakert med en boll till det packetet. Hade kul på stranden:P Hittade ett fiskhuvud som var torkat, såg ut som en plattfiske huvud när vi kom dit i närheten där vi strandsatte våra saker:P
Fick en fresbee i ansiktet utav pälsklingen, fick mig en liten fläskläpp och och sår på över och underläppen:S Men det är inte hans fel så! :)
Var barn/hund/hästvakt på lördagen och söndagen å det gick bra, badade i en sjö lite längre in i skogen med J och hans syrra. Eller ja! Jag satt mesta dels på bryggan och tittade på när J och syrran hans hade kul:/ Men jag ville så gärna ut jag med så efter, tja en halvtimme eller så, så bestämde jag mig för att ta mig en simtur och gick upp igen efter en stund.
Jag vet inte vad det är som gör att jag är så rädd för vatten, sånt där kolsvart vatten... Hatar att jag inte kan ta och bara hoppa i vattnet och simma flera meter ut i vattnet och kravla mig upp på en brygga som ligger och guppar en bit ut. Får panik om jag inte är i närheten av land. Hatar hatar hatar det bara:`( Vi bli av med den känslan som jag har någon gång. Vad skjutton är det som stoppar det som jag så gärna vill göra?:(
Such....
Nästa helg är det middsommar i alla fall på fredagen:) Se hur det blir med det, om man åker själv med famlijen och sover över eller om J följer med och att vi åker tillbaka till kusten?
Å det är dryga 2 veckor kvar tills det bär av till Rhodos i en hel vecka:) Götte göttans:) Fast jag skulle vilja ha med mig J, men biljetterna är bokade redan för dryga ett halvår sedan eller så, så det blir inget med det:/ Skojade innan att jag kunde ha köpt den största resväskan som finns och tagit med honom i den:) Men det går ju inte:/
Sen börjar 4 veckors jobb dierkt efter att jag har kommit tillbaka. Känns gött att få ett heltidsjobb i 4 veckor:D men dagen efter att man har kommit hem? Får helt enkelt ta och sova ut ordentligt den dagen så ska det säkert gå bra:) eller så får man ta till ett annat sätt! Kaffe kanske piggar upp en mer då! Hehe:P
Sen tar jag ledigt från allt i 2 hela veckor och kanske nån dag till:P Ska inte vicka eller nått under den tiden. Bara ägna mig till J och bo hos honom de dagarna. Under den första veckan så fyller älsklingen år, så han börjar närma sig 25 års krisen, hehe nej då;) 21år blir han. Lille fuskis;) Sen är det bara ett halvår tills man själv fyller år^^ 20ÅR Wihooo:D Längtar sååå:D Känns som att man sen liksom har uppnått den vuxna åldern. Man är ingen sån där TONåring längre! Undrar vad som händer på mig dag så? Ingen utlandsresa detta året tror jag att det inte blir eller så sparar jag till en själv.... Men hur kul är inte det att inte ha med någon?

Synd nog så kommer mormor och moster ner till Halmstad då J och jag har semester tillsammans. Hade annars tänkt att fara uppåt då och hälsa på dem, men det kanske får bli en annan gång. Vill visa mina hemtrakter:)

Måste fixa i ordning lite nu och lyssna på musica:P

Ha det göttans... Tjing



@>~>~ Älskar dig pälskling ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Jag hänger gärna på en utlandssemester.. :D :P

Det är klart du ska visa Avesta och Krylbo för J. Han kommer bli så häpen över hur fint allt är här ironi XD

2008-06-16 @ 17:19:37
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0