Torsdag!!!

Happ, idag blir det en inne dag inser jag:/ I alla fall nu kl 8 på morgonen så ser det ut som att det inte blir nån som helt sväng ut i friska luften.

Åh... Snuvan har lagts sig en aning, men den blir nog bättre ju längre man kommer in i denna dag. Jag menar det blev ju så igår så:) Ska ta Kan Jang nu när jag har ätit frukost så kanske det lugnar ner sig ytterligare.

Hm vad ska man hitta på inne idag då?
Mata fåglarna måste jag göra och sen ska jag testa en grej. Ska spela upp en film åt dem med en annan nymfparakit och se om de reagerar. Jag spelade in när Gry lät igår och när jag spelade upp det igen så reagerade hon väldigt. Hon vandrade fram och tillbaka på pinnen i buren och kollade hela tiden åt det hållet ljudet kom ifrån. Så jag ska testa med en annan fågelröst från youtube så om hon eller de andra reagerar på det.
Sen ska jag väl ta och fortsätta med min städning, håller jag mig inne hela dagen så ska jag nog bli helt färdig idag.  Jag menar två lådor, grejset som jag tog ner igår från bokhyllan ska jag göra nått med och sen så ska jag bara plocka undan det sista och damma. Det måste jag minsann hinna med idag:P Å tvätta fönstret är nog säkert ingen mening att man tar och gör rent. I alla fall inte från utsidan :S Det regnar ju!


Sen så om jag hinner så ska jag spela lite betapet på nätet:P


Nej, nu lär jag sätta igår med mitt:)

Åh ni!!! Jag har startat en bilddagbok också, men den själva "uppdateringen" skrivs här!


 

@~>~>~ Älskar dig otroligt mycket;) ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad heter du på bilddagboken? :)

2008-01-24 @ 12:43:53
URL: http://klorofyll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0