Tisdag!!!

Idag så har man jobbat från 8-16 :) Kommer inte ihåg om jag vaknade av att klockan ringde i morse. Super skum känsla var det när jag vaknade, måste ha slagit av den i sömnen eller nått, men det konstiga är att den är ju en bit ifrån mig så, jag fattar inte hur jag lyckades i så fall:S
För när jag vaknade med ett ryck så kändes det som att man hade råkat somna om igen, men klockan var 6, så som jag hade ställt den på så jag menar... Vad hände?

Aja!! Hehe har träningsvärk i axlarna och skinkorna:P För gårdagens promenad på morgonen från eurostop och till vallås i superspeed! Känns gött i alla fall att man märker nått av det, jag menar.... Jag har ju i alla fall gjort nått:)

Har varit hemma några timmar nu! Hunnit käka pankisar med sirap och drottningssylt.. Mmmmm så gott:) Länge sedan man åt det (bortsett från jag och älsklingens misslyckande med pankisarna hemma hos honom:S). Har duschat, hållt på med dunisarna och smsat med älsklingen som har varit ute och sprungit lite:) Se om han får träningsvärk i morgon:) Det var ju 5 månader sedan han var ute och sprang senast:S

Ska ta och göra ordning packningen till min underbara darling antingen ikväll eller om jag väntar med det till sen;P Är inte mycket jag ska ta med mig då men det väger denna gången i stället:S Se hur det går med bussresan till honom sen! Och sen så ska jag väl ta och göra den där lådan som jag skulle ha gjort igår, men inte pallade med att städa den! Så det får jag ta och göra nu så resten av rummet blir färdigt någon gång:P

Den där promenaden! Ska göra nått liknande nån mer gång fast inte att behöva stressa till något. Ska ta och gå runt mitt område eller den tråkiga slingan någon dag när jag får tid och ork.
Tid har man väl alltid, men det blir så snabbt mörkt så jag vill inte ge mig ut idet!

Nej måste kila iväg nu och dra mig tillbaka från min dator:P

@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: Nina

Vart jobbar du dÅ? dagis? :D

2008-01-16 @ 09:30:09
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0