Tisdag!!!

Hm vet inte hur många gånger så jag skrev torsdag i rubriken, men men är väl trött eller nått.
Aja!!

Hihi Emma du har rätt:P En hund är det, en enkelrita sådan:P
Ja det går bra att du har laggt till min blogg på din:) Ska själv göra det. Visste inte att du hade en förutom på lunar innan. (Om jag kommer på hur man lägger till någon vill säga:S).

I morse efter 7 så ringde min så kallad jobbtelefon. (Har ju två! En för J med 3 och en för jobb och andra. Funderar på att bara ha 3kortet, så det är därför jag har två just nu).
Ska jobba idag från halv 1 till 5. Blev s*it glad att de ringde för man tjänar ju en slant:P Fast när jag satt och räknade lite smått på vad jag kommer att få för det idag så blir det inte mycket om de drar skatten för mig sen. Skulle tjänat drygt 330kr före skatt, men efter skatt så blir det någonstans på 100kr till min egen kassa. Så jag får se hur det blir till nästa löning.

Glömde tala om att här om dagen så smsade en gammal klasskamrat till mig. En som har bott i Krylbo innan men som bor i Getinge nu. Visste inte vem det var förrän hon talade om vem hon var. Hade ju sparat hennes nummer på min gamla Nokiatelefon som åkte i plurret för några månader sedan. I toaletten ni vet:/

Nej nu lä jag ta och äta frukost. Igår så tänkte jag ta och äta koktägg till frukost, men jag är inte så sugen på det längre:/
Aja får se vad jag stoppar i mg:P

Haudi!

@~>~>~ Älskar dig sötis;D ~<~<~@


image15 Hittade denna igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0