Tisdag en full arbetsdag!!!

Ja Jocke hur skulle jag annars skriva Mellbystrands strand? :p

Ja idag vaknade man kl 6 och låg och snoozade lite innan gick upp. Kände mig pigg när klockan ringde, men ändå så var det något som drog mig kvar i sängen en stund till.
Har jobbat från 7.45-15.45 på ett helt nytt ställe, mend nya namn och rutiner!
Kändes välkomnande att komma dit i alla fall:)

En på en annan avdelning kom till mig på förmddagens utestrund och frågade om hon kunde boka mig på torsdag också fast från 9-11.30. Ja självklart kan du det, har inget annat för mig då ändå så:)
Ordet boka!!! Hehe låter som att man ska komma som föreläsare, men det är en extra personal de bokar!

Hm... I natt så drömde jag att jag var i Krylbo, åh asså jag har ingen aning om vad jag gjorde där. Skulle åka buss från Konsum, men vart har jag ingen aning om. Jag betalar biljetten och sen går jag långt bak i bussen. Helt plötsligt kommer busschaffören och talar om att jag bara måste ha den där bussbiljetten kvar. Varför skulle jag ha den kvar?frågade jag. "Jo, om du ser här..."sa han och ringade in nå siffror på biljetten. "Du kan vinna nått så håll den kvar".
Haha fattar noll varför jag skulle ha den kvar överhuvudtaget! Hade jag fått sovit lite längre så skulle jag nog ha förstått varför:P men jaja..

Pratade med Naza i telefonen igår:) Kul att få prata med henne:P På fredag är det i alla fall bestämt att vi ska vara på eftermiddagen när jag slutar jobbet. Ska nämligen jobba på mammas ställe från 9-13på fredag och därefter så ska jag kila hem till mig, ta min badväska och åka buss till Naza och sedan gå där ifrån till badhuset. Ska bli så kul så:D

Har fått min lönelapp för den mystiska lönen som dök upp på mitt bankkonto.
Söder har missat en lön och jag vet vilken förskola det är som har missat den. Den lönen är en månad försenad. Å ärligt talat så önskade jag att alla lönelappar som man fick hem att de skulle se ut som den som jag fick idag. Super enkel att förstå sig på. Inga konstigheter alls! Får se om det kommer nån sån lapp nåsta månad.

Hm.. Vad ska man göra efter att jag har skrivit klart?
Ska ner och käka potatismos med nån falukorvsjocks, men krossade tomater och lök.
Sen ska man hoppa in i duschen, efter det vet jag inte vad jag ska göra!

Måste gå nu, ska även iväg till farmor och lämna nycklar!!

Ha det!!!

@~>~>~ Love you darling;) ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Ja.. hehe.. lite konstigt att det inte bara heter Mellbystrand.. ^^

HAHA.. Rolig dröm du hade.. Gick chauffören längst bak i bussen till dig och sa att man kunde vinna? :P.. Du kanske får en del 2 inatt :p.

2008-01-29 @ 19:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0