Städdag!!

Ska börja att ta och städa mitt rum, ser förjävligt ut enligt min mening, klarar inte att se det längre. Hinner jag idag så ska jag ta och städa och plocka bort och undan så mycket som möjligt så att jag får lite mer utrymme. Sen så ska jag se om jag tar mig en promenad sen på eftermiddagen.
Det var ju så gött att få andas frisk luft igår när man var ute med barnen. Man kände sig piggare ute än vad man gjorde inne i byggnaden. Varje gång som man har kommit dit på sina praktiker och nu när man har jobbat där så har personalen öppnat fönstrena. Av vilken anledning vet jag inte.
Aja s*it samma! Funderar på att dra in till stan också. Se om jag hittar nått på Åhléns eller H&M. Har ju presentkort därifrån som jag kan handla för, men jag tror nog att det bara blir en titt i butiken, jag vill inte hamna där igen att det blir impulsköp utan jag vill hellre fundera på saken nu mera och sen köpa det. Jag har ju inte den största plånboken längre.
Appropå plånbok:P Köpte mig en plånbok på Gekås för att den andra som jag hade började gå sönder i kortfacken. Så jag köpte mig en lite mindre plånbok i typ samma stuk. Det är på gränsen att man inte får ner de större sedalarna i en men det gör mig inget!:)

Ska väl köra Bruce springsteen skivan och AC/DC medan jag håller på och grejar i mitt rum:)
Nej, nu får jag ge mig!!

Ha det gött!

@~>~>~ Älskar dig:) ~<~<~@ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0