Onsdag:D

Igår fick jag lite hjälp av mamma med städningen så en hel del blev slängs tack vare att hon var med, vet ju liksom inte vad allt det hon sälngde var för något så:P  Men än är det inte färdigt:( Har ett antal byråer kvar både kläder och prylar. Ska gå igenom det jag inte kan ha längre i klädväg!
Efter att ha städat undan dt som man hade tagit fram igår så åkte jag och minsta syrran ner på stan och shoppade lite. Hon handlade lite grejer inne på panduro och jag en tjock tröja inne på H&M. Åkte hem, plockad fram ny saker att kasta och städa undan på nytt, men jag han inte ta och städa undan allt igår:/

Så idag kom jag hem med en tråkig syn:(

I morse så vid 8 tiden så ringde en förskola mig och frågade om jag kunde jobba. Ja självklart!!!
Så snabbt in i duschen, ringa mamma och fråga om jag kunde ta bilen, på med kläder, blåsa håret, ta mig en macka, in i bilen och snabbt iväg. Han med allt det på mindre än 30min:P började nämligen 9 så:)

Så idag har jag jobbat och träffat ytterligare nya personer:)
Haft julgransplundring, lekt lekar, ritat, käkat, ritat och pusslat. Kändes så gött idag:)
Fast lukten som man har i kläderna och så luktar inte nå vidare:S Småbarnsavdelningen var alldeles intill och det luktade varje gång man gick förbi. Ni vet nog säkert vad jag menar för lukt!?:S Min älsking vet i alla fall. Har ju kommit hem till honom en gång efter att jag har slutat så, så han kände det:S :P
Så nu ska jag äntligen in i duschen och kommer strax tillbaka. Pallar inte med den doften! Frächt vill man ju lukta och känna sig med!!!!

Är tillbaks nu!!! PÅ lunchrasten efter att ha legat i ett mörkt rum och lyssnat på maddicken (vet inte hur hon stavas, men strunt samma) så såg jag på min mobil att någon hade ringt. Hm undrar vem det kunde ha varit.

Ringde min telefonsvarare och där så hörde jag min gamla handledare som pratade in ett medelande.Ni vet på det stället som jag var och vickade i förrgår, där ska jag jobba hela nästa vecka:D

Hihi och i morgon så ska jag också jobba på samma ställe som jag jobbade på idag:P

Göttans alltså:D

Tänker fånigt nog på Petter låten där han sjunger: "Pengarna rullar in, det går bra nu", eller hur fasen den nu gick, aja s*it samma:P


Känner mig super lycklig:D Fast myket mindre lycklig när jag stälde mig på vågen nyss:`(

Hela två kilo... Hela två kilo fattar ni??? Inte jag i alla fall:`( Jag har gått ner 2 kilo och hur jag har lyckats göra det har jag absolut ingen susning om. Äter ju precis lika mycket som jag annars brukar göra:(

Jag har liksom ätit bakelser, cola, godis, lika stora portioner mat som jag alltid annars brukar äta, chips har slunkit ner och snabbmat.

Such:( Jag ville att kilona skulle gå upp och blev glad för lilla minsta hekto, men nu?!:`(

Nu är det deprimerande. Vill ha måttligt med hull på mig (så jag trivs med mig själv), jag vill inte se ut som att jag är gjord av bara skin och ben.

Måste dra nu och fixa iordning grejerna till morgondagens jobb så jag snabbt kan göra iordning mig.

@~>~>~ Älskar dig jätte mycket ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Du kan få lite fett från mig.. ^^ Jag ska ha bort en del kilon nu under våren, så att man är slank och fin till sommaren..

2008-01-10 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0