Onsdag!!!

I morse så gav jag fåglarna mat (som jag alltid annars gör när jag inte är ute och vickar) sen så tog jag och käkade frukost vilket blev mannagrynsgröt med hallonsylt. (Haha lyckades att inte bränna det den här gången:P Är så svårt att inte bränna det. Hatar när det blir för bränt i bottnen:( men denna gången.. Wihoooo:D).
Och sen så blev det två kokta ägg:P
Efter frukosten så gjorde man i ordning sig, gick ner med några krukväxter, hämtade dunjackan och vinterskorna. Gick ut i 0.5 kallt väder, ställde mig och planterade en krukväxt och kastade de andra tre växterna som jag hade med mig ner. Så nu har man planterat om 2 av 6 växter kvar att plantera om, men de tar jag lite närmre in mot sommaren. Har en kaktus kvar och nån grönplanta som verkligen behöver en ny kruka eller behövs delas på. Det har nämligen kommit en massa skott från den och den har jag inte planterat om på 2år. Så det är väl på tiden!
Sen efter det så tog jag och gjorde i ordning lite på mitt rum. Plockade undan det jag hade fram igårkväll.
Åkte sen in till stan för att göra ett ärende med mellersta syrran. Efter det så tog vi oss en fika, åkte hem, satt och prata med mamma.

Å nu så har man stökt till ytterligare i sitt rum:/ För det ska ju också undan! Alltså städas undan på nått vis. Tog ner fotoalbumena i bokhyllan och en trälåda, så nu ska jag göra nätt med dem.

Så nu så har jag 2 krukor att plantera om senare i år, två byrålådor att fixa till, en kalender från förra året att slänga, damma hyllor, byråer, golvslister, fönsterbrädan, speglar och ramar kvar. TVn, sterion, VHS och DVD ska också dammas. Så i morgon hade jag tänkt att bli färdig med de två sista lådorna och damma för fulla muggar:P Så jag blir färdig någon fång idag!

Det drogs runt 200kr idag för mig för en grej som jag inte talar om vad det är, Kan Jangen och för bafucinen, men nu har jag det för en tid framöver:)

Nej nu ska jag kolla in min mail och sen så ska jag städa undan det som jag har tagit ner från bokhyllan:P

Haudi;)

@~>~>~ Älskar dig gössa mycket;D ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0