Ny start på en ny vecka!!!

Jaha, vaknade med att man hade ont i halsen. Känns precis som att man knappt kan svälja:(
Smsade J på morgonen och det visade att han hade försovit sig för att klockan inte hade ringt. Så jag hade tydligen väckt honom. Tur det för i så fall skulle han ha varit ännu mer försenad.

Ska ta och ge fåglarna nytt vatten och frukt eller nått grönt, sen ska jag göra mig i ordning och dra mig åt stan. Ska in till komvux och skriva in mig. Ringde dem nyss och tydligen så är flexibelkursen upptagen. Så jag ska se om jag kan ta den andra kursen för naturkunskap B. Måste i alla fall bli färdig med den till den 15 Juni om jag ska kunna söka in till Högskolan nu i höst.
Sen så ska jag skicka in ett papper till polisen så jag kan få ett belastningregister. Å det ska jag sen ta och skicka in till alla skolkontor, han bara skickat det till kärnhuset innan så det är väl lika bra att jag sickar till skolkontorena med.

Sen ska jag väl in på apoteket och köpa nått för halsen och sen blir det väl nått mer ärende med.

Nej, nu måste jag kila!!!


@~>~>~ Älskar dig:) ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ska du söka för högskoleutbildning?

2008-01-21 @ 12:42:50
URL: http://klorofyll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0