Imorgon!!

Eller att det bara hette Mellby. För vill man säga att man har varit på den stranden så blir det ju så som jag skrev tidigare.
Japp han gick fram till mig och frågade, men inte om jag hade vinnit nått:/ Kom inte så långt i drömmen.

Aja i alla fall så har jag planerat min dag lite grann. I alla fall i huvudet! (Om ingen har ringt för vikarie då)..

- Regnar det inte, så ska jag ta på mig mina gamla idrottskläder, ut och ta en rask promenad eller också springa. (Känner att jag har varit rätt instängd, setat inne hela tiden nu när det är sånt kasst väder).
- Käka hemgjord pizza.
- Åka till stan kanske.
- Skriva vad jag ska handla på Väla när jag och Naza ska iväg dit någon gång.

Inte mycket på min lista då men, nått av detta ska jag i alla fall ta och göra. Kanske inte hinner med allt då men då har jag det att göra till någon annan gång:P


@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0